Wednesday, April 12, 2006

Kehadiranmu menerangi sekelian alam

Kelmarin... dapat sms dari Mazlina di Perlis nun dgn ucapan tahniah sbb tempat kerjaku jadi johan perarakan peringkat kebangsaan kategori ipta....mungkin Mazlina lepaih tgk tv kot. 12 Rabiulawal,..seluruh umat islam seluruh dunia menyambut Hari Keputeraan Nabi Muhammad s.a.w... Aku tak turut serta perarakan peringkat kebangsaan tu kerana tidak terpilih....hanya mrk yg terpilih je.. .majlis tu berlangsung dlm hujan pulak..kuyup le member-member aku tu.....aku tengok kat TV je.. ok le tu, johan lagi, kalau tak silap dah 4 kali menang berturut2...
Esok..13 Apr 2006...giliran organisasiku meraikan majlis ini dgn pengisian aktiviti2 spt perarakan, ceramah, forum, marhaban, berzanji..Dlm perarakan semua dept turut serta, ..kali ni dept aku senaraikan lebih 100 orang..dept aku tak pernah johan...asyik2 dept mr clarias je, oops silap..dah tak asyik2 lagi, kdg-kdg je..he he.....tapi merasa le dua kali aku johan perarakan masa bersama dgn dept mr clarias dulu...tahun ke3 bersama clarias dpt no.3 je...tahun tu pakaian seragam baju raihan. Camana pun menang kalah bukan persoalannya, yg penting kemeriahan dan penghayatan pada sambutan tu..

Tema peringkat kebangsaan kali ini "Keunggulan Ilmu Teras Kegemilangan Ummah".... Marilah sama-sama kita menghayatinya.....

4 comments:

McBudu said...

Rasullulah, penghulu segala insan, penerang segala kegelapan, penunjuk ke arah kebenaran. Selawat!

indica said...

Diumumkan pemenangnya ialah .....bukan PTSL. Pemenangnya ialah Jabatan Bendd..daftar (mc tu cam nak buat saspen aje..)

Hehehe..nampaknya skang ni nak dpt top three pun susah..pasukan2 lain semua hebat2.

indica said...

Budakbudu: bibik baru dah sampai?

McBudu said...

belum Pak... tengah urusin