Wednesday, September 24, 2008

Lesap dalam kecuaian

Hingga ke hari ini aku masih tercari-cari di mana aku letak CD case yg penuh dgn CD lagu favourite aku...ori pulak tu....versi pasar malam aku letak dlm satu case lain...Pelik aku. Mungkinkah mamat-mamat kerala carwash yg basuh keter aku sebelum puasa hari tu...Masa tu 4 orang basuh keter aku ..cam keter VIP je, puas hati, yg best RM7 je. Kat tempat tu ada 7 carwash..dan aku pilih tempat tu sbb selalu keter Merc dan sewaktu berlanggan di situ.

Masa diorang mengerjakan keter aku, aku pulak pi minum kedai mamak. Kalu macha-macha tu ambik aku terpaksa respect ler kat diorang sbb memilik taste yg sama dgn aku .....Seorang kawan aku pernah hilang spek hitam Rayban....dia perasan bbrp hari selepas hantar keter kat carwash.. Tapi malang gak sbb spek tu ada 'power'.

Atau mungkinkah aku yg terlupa.. letak kat mana masa aku bawa kuar masuk rumah. Tu yg aku masih mencari dgn rasa yg pelik ni.....

Camana pun hari ini pulak aku terjumpa sebuah buku yg aku sangka dah lesap sejak tahun 2004 lagi...puas aku mencari-carinya, ..buku ni aku beli bulan jun 2004, RM49.95...mahal gak tu..

tajuk buku ni cam perli jer..

Tapi satu lagi benda sampai la aku tak jumpa....drill yg aku guna kalo nak mendrill dinding...ntah mana gerangannya...Nak wat camno..

6 comments:

McBudu said...

Aku juga respect dengan Abanggala tu sbb mempunyai citarasa serupa dgn ko, tapi aku simpati dgn ko kerana mempunya citarasa yg sama dgn Abanggala tu! he he....

Bercakap pasal barang hilang ni, aku masih tercari-cari seseorang yang hilang....seorang penggemar kucing mungkin.

indica said...

Dulu aku pernah tgk dia kat TV..psl kucing. Ko pun aku dah tgk itu hari...

Apa kata buat Jejak Kasih? boleh tgk dua-dua kat TV lagi..

:))

McBudu said...

Aku allergy kucinglah Bro.... tak ngam...

indica said...

Hehe...mmg tak ngam pun..
sib baik kucing yg ada kat rumah aku hybrid yg tak mengallergykan...

Harith Faruqi Sidek said...

he..he..aku pun sependapat dengan mcbudu...tak sangka taste ko sama dengan "mat kerala"..he..he..takpa lepas ni ko bley try taste "mat black" pulak..tahun ni tak pekena jus alpokat ka?

ko salah letak menatang tu kot? ko tak ingat ke..sebesar-besar kereta pun ko lupa letak kat mana..inikan pulak sebulat-bulat casing cd..he..he..

indica said...

Jus alpokat? ceh...mentang2 dah buka puasa nasi padang...org tua kata kalo tambah nasi lebih dari 2 pinggan..memang kena le taste tu..boleh le belanja kengkawan pulak..hehe