Wednesday, May 20, 2009

Update: Serabai...

Baru jenguk koleksi corduroy mcbudu. Untuk tidak menghampakan pakyob..ini aje yg dapat aku koleksikan...bukan nak tiru pierce brosnan, aron aziz ...tapi sekadar nak kurangkan serabai esp. waktu pagi. Mmg ok pakai turbo ni.. Nyaman!
UPDATE 21 Mei 2009

Utk tidak menghampakan Mcbudu, inilah koleksi of my frags ...ada yg penuh ada yg dah kering...kdg2 pakai, kdg2 tidak...haha..pakyob paham le tu..
RL Silver, Polo Blue, Loccitane, AMen,Black Code, Platinum Ego, Tuscany, TerreDHermes, ADGio
(My top 5 ranking: Platinum Egoiste, Black Code, Polo Blue, ADGio, Hermes)
Minyak But-but, Minyak Kapak, Gamat Gold, Minyak Herba

Korang punya camana pulak .....boleh buat car boot sales ?

7 comments:

Harith Faruqi Sidek said...

yang clarins tu aku tahu le pencuci muka...yang turbo tu amende nye yob..ubat buasir ke?..

indica said...

Yg turbo tu boleh pakai lepas mandi atau cuci atau shaving ...kalu nak guna utk buasir boleh gak kot, sebab rasanya nyaman soothing je..hehe

McBudu said...

Yang Turbo tu pasti bagi power lebih. Pasti ko pergi kerja dengan kuasa yang gempak! Boleh buat 100km/hr dalam 5 saat? Aku nak tengok koleksi cologne ko...

McBudu said...

kalau masa sekolah dulu, budak2 pempuan pakai Minyak cap Kapak masa datang bula* Ko aku rasa mesti pakai masa tengah bulan. ke guane..?

indica said...

hehe..minyak cap kapak tu mmg sentiasa ada tapi guna kdg-kdg je..termasuk le tgh bulan..

Harith Faruqi Sidek said...

bab minyak kapak ni aku teringat time sekolah dulu, ada geng buat dajal curah minyak kapak atas kerusi...tak pasal-pasal lekat bau.

Harith Faruqi Sidek said...

bab minyak kapak ni aku teringat time sekolah dulu, ada geng buat dajal curah minyak kapak atas kerusi...tak pasal-pasal lekat bau.